E-Mail администратора:

admin@board.uz.ua

Услуги  Дата: 31.05.2026  /  Истекает: 31.05.2027

Військовий адвокат Київ: Консультації щодо мобілізації, звільнення та виплат.

Адвокат по сімейним справам Київ, послуги сімейного адвоката Київ, розірвання шлюбу Київ адвокат, поділ майна при розлученні Київ, адвокат по аліментах Київ, юрист з сімейного права Київ, визначення місця проживання дитини Київ, сімейний юрист Київ ціна, адвокат по спадковим справам Київ, військовий адвокат Київ, консультація військового юриста Київ, допомога адвоката при розлученні Київ, захист прав батька після розлучення, позбавлення батьківських прав Київ юрист.

Мене звати Євген Гаркуша — я адвокат із понад 15-річним досвідом, який спеціалізується насамперед на справах у сфері сімейного права.

Я добре розумію, що сімейні конфлікти — це не просто юридичні питання. Це переживання, біль, тривога за дітей, страх втратити стабільність і впевненість у майбутньому. Саме тому у своїй роботі я завжди ставлю на перше місце інтереси сім’ї та захист ваших близьких.

Протягом багатьох років я допомагаю людям гідно проходити складні життєві етапи — розлучення, поділ майна, визначення місця проживання дітей, стя

Регион: Киевская область

Військовий адвокат Київ: Консультації щодо мобілізації, звільнення та виплат.

Открыть страницу для печати  Открыть страницу для печати  (откроется в новом окне)

Разделы

Информация

Новости

Официальное открытие сайта

Сегодня состоялось официальное открытие нашего сайта

Всего объявлений: 20502
Сегодня ничего не было добавлено
Вчера - 18

PREMIUM / Важное

Терміново!!! 2-поверховий новозбудований будинок, р-н «Компотний», 3 сотки землі, (30000) тел. 06...

Терміново! 3-кімнатний будинок в р-ні вул. Джамбули, 70 кв. м., 6 соток землі, ширина участка 35 ...

Терміново! Будинок 1,5-рівневий, р-н "Червениця", цегла,200 м кв., житл. 112 м кв., є т...

Терміново! Продається домогосподарство 200 м кв. в Ужгородському р-ні Закарпатської обл., по трас...